نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
حذف و مسدود سازی سرویس های شبکه های هوشمند
دوشنبه, 31 تیر 1398

توجه توجه توجه
با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به حذف و مسدود سازی سرویس های شبکه های هوشمند استانی و کشوری تلفن ثابت نمایید
تماس با شماره تلفن‌های ۹۰۹ گاهی تا مبلغ ۳ هزار تومان برای یک دقیقه هزینه دارد

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا اعلام کرد تماس با شماره تلفن هایی با پیش شماره ۹۰۹ برای شهروندان هزینه اضافی خواهد داشت.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا اعلام کرد: طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این شماره ها با مجوزهای لازم و طی قرارداد تنظیمی فی مابین شرکت مخابرات و مشترک در خواست کننده ارائه می شود و ظاهرا دلیلی بر کلاهبرداری یا تخلف مشترکین این گونه شماره ها وجود ندارد.

در پی شکایت تعدادی از شهروندان در رابطه با شماره تلفنی با پیش شماره ۹۰۹ و درج مبالغی با این شماره در فبض تلفن آنان، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی در خصوص شماره تلفن های شبکه هوشمند IN با پیش شماره های ۹۰۹ اعلام کرد: طی بررسی های به عمل آمده و استعلام از مبادی ذیربط در شرکت مخابرات و سایر قسمت های مرتبط مشخص شد که این شماره ها با مجوزهای لازم و طی قرارداد تنظیمی فی مابین شرکت مخابرات و مشترک در خواست کننده ارائه می شود که در ابتدای قرارداد شرایط و خصوصیات و هزینه های این خطوط از سوی شرکت مخابرات برای مشترک مورد نظر مشخص می شود.

همچنین سرویس های شبکه هوشمند Intelligent.Net Work-IN همان تلفن های با پیش شماره ۹۰۹ شرکت مخابرات بوده که این سرویس ها به شرکت های طرف قرار داد با مخابرات اجازه می دهد، خدماتی را ارائه دهند و پول آن را روی قبض تلفن، از فرد تماس گیرنده دریافت کنند.

بر اساس اعلام پلیس فتا، معمولاً از این خدمات برای اینترنت هوشمند تلفن بین المللی و نیز انواع مشاروه تلفنی (premium-Rale -prm) استفاده می شود و این سرویس در استان های مختلف کشور با پیش شماره های مختلف دیگری ارائه می شود

:: موضوعات مرتبط : اخبار
:: برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.