نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
روایت یک مدافع حرم از وضعیت اسفناک کودکان سوری+عکس
یکشنبه, 12 شهریور 1396

کودکان و زنان رنج دیده سوری بیش از چهار سال است، که آواره مطامع شیطانی و دنیاطلبی داعشی های دست پروده امریکا و اسرائیل شدند، اما همچنان ایستاده اند و زمانی که به آنان می رسی، با آن همه بی پناهی دو انگشت دستان خود را به نشانه پیروزی بالا می گیرند، به غیرت نداشته و بر باد رفته آل سعود طعنه می زنند و کوبنده «اللهم احفظ خامنه ای» می گویند.

5cf5aa95-bf49-49b1-ad15-d69c68c3c450

79a775a4-6572-4d2e-a70d-1a9569124617

879ce340-cd7c-44eb-b733-c94dc554d2f5

9901db31-4dac-4c43-9341-86318358deca

b105b0e1-d042-4e86-9c9d-dc58d2efc283

f5fc3be13f431b6c5d98c9984044f330
به گزارش تهران نیوز ، صدای انفجار که به گوش می رسد، دخترک، دست برادر کوچکش را می گیرد و هر دو، دوان دوان به سمت خرابه ای می روند، تا شاید جان پناهی برای خود پیدا کنند، گرد و غبار به هوا برمی خیزد و آسمان بالای سرشان تیره و تیره تر، انفجاری دیگر رخ می دهد، آتش اطرافشان را فرا می گیرد و دخترک روسری خود را محکمتر می کند و باز به خرابه ای دیگر پناه می برند، شاید هفت سالش بیشتر نباشد اما پس ازقتل و عام خانواده اش توسط مزدوران غربی، همان داعش که دست پرورده اسرائیل و امریکا است، حالا او مادر و پدری دلسوز برای بردار چهار ساله خود شده و اینجا شهری است در سوریه به نام الحاضر.

یکی از مدافعان حرم در گفت و گو با خبرنگار رودآور می گوید: کاش بودید کودکان سوری، به ویژه دختران کوچک که در شهری به اسم الحاضر هستند را با چشمان خود مشاهده می کردید، می دیدید که چه طور؛ صبح، ظهر، عصر و یا حتی شب ها در بیابان و خانه های ویران شهر، در تاریکی شب به سمت خودروهای در حال حرکت شتابان می دوند و تنها طلب آب و غذا می کنند.

وی اظهار کرد: گاهی می شود که حتی چند شبانه روز غذایی نخورده اند، صورت هایشان همچون قرص ماه در آخر ماه، به زردی می رود، دست هایشان لرزان و پاهایشان هر روز از گرسنگی و ضعف سست تر می شود، آنان برای زنده ماندن به این سو و آن سو می دوند تا شاید از خرابه ها غذایی بیابند، اما دریغ که نمی دانند به کدامین گناه این چنین باید قربانی تاخت و تازهای تکفیری های داعشی جنایتکار شوند.

این مدافع حرم می افزاید: آن کودکان مظلوم، بی پناه و رنج دیده ی شیعه و سنی، آواره مطامع شیطانی و دنیا طلبی ابرقدرت ها شدند که نقش خودشان را توسط فریب خورده های جبهه النصره و فرزند ناخلف آل سعود یعنی داعش بازی می کنند.

وی ادامه می دهد: کودکان سوری با چهره هایی معصوم، دمپایی هایی پاره پاره شده، تنی لرزان از سرما، زمستان سخت را پشت سر گذاشتند، نه زندگی، نه خانواده و نه سرپناهی، تنها به مانند شیرزنان دشت کربلا با الهام گرفتن از حضرت زینب(س) استوار ایستاده اند، کودک هستند اما پر اراده، با آن همه بی پناهی دو انگشت دست هایشان را به نشانه پیروزی بالا گرفته اند و به غیرت نداشته و بر باد رفته آل سعود طعنه می زنند.

این مدافع حرم عنوان کرد: گاهی امید این کودکان زجر کشیده رزمنده های سوری است تا نیم و یا تمامی غذاهای خودشان را به آنان دهند.

وی افزود: وضعیت بهداشتی و درمانی، به ویژه کمبود و یا نبود آب بحرانی است، اما عجیب، مدارس در روستاها، زیر غرش توپ و تانک هم هنوز دائر است و در آن جا کلاس های درس برگزار می شود.

این مدافع حرم می گوید: باید از کودکان سوری آموخت که با این همه درد و رنج های بسیار، زمانی که به آنان می رسیم، با خنده استقبال کرده و با زبان عربی و لهجه کودکانه خود می گویند: «اللهم احفظ خامنه ای».

وی با بیان اینکه پشت این خنده های کودکانه و معصومانه هزاران نگرانی، امید و آرزو نهفته است، ادامه می دهد: خدا می داند که آینده آن دخترک با چشم های زیبا و آبی چه می شود و یا تکلیف آن هایی که پدران و مادرانشان یا کشته شدن و یا در محاصره دشمن هستند چه می شود؟

به گزارش رودآور؛ این مدافع حرم در سوریه تصریح کرد: با وجود کودکان سوری قربانی زیاده خواهی های استکبار جهانی و مطامع شیطانی غرب و امریکا می شوند، همچنان خوشحال هستند که صف اول مقاومت و خاکریز اول جنگ با کفار در کشور آن ها است و سرافرازانه ایستاده اند و قد می کشند.

به گزارش رودآور، با گذشت بیش از چهار سال از آغاز جنگ در سوریه و هجوم خانمانسوز گروه های تکفیری، داعشی و با وجود حمایت های همه جانبه غرب به ویژه امریکا و اسرائیل از داعش و تجهیز کردن گروه های تکفیری از تجهیزات جنگی گرفته تا نیروهای آموزش دیده و ترویستی، این جبهه مقاومت است که عزتمند و مقتدر همچون کوه در برابر طوفان های سهمگین داعش ایستادگی می کند.

کودکان و زنان بی پناه سوری در این جنگ قربانیان اصلی هستند و از آنجا که اگر جبهه مقاومت در سوریه نبود، بی تردید کشور ما نیز همچون عراق، افغانستان و سوریه مورد آماج حمله های وحشیانه داعش قرار می گرفت، این وظیفه ما است تا با کمک های معنوی و مادی خود به قلب های تپنده و کوچک این کودکان امیدی دیگر دهیم، دستانشان را به نرمی بفشاریم و بگویم احسنت به این همه غیرت مردانه و شیرزنانه یتان.

https://tehrannews.ir

:: موضوعات مرتبط : اخبار
:: برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.